Lomitusnetissä käyttökatko 1.10. alkaen

01.10.2019

Asiointipalvelussa ja Lomitusnetissä käyttökatko 1.10. alkaen

Melan asiointipalvelun ja Lomitusnetin kirjautumisessa käytössä ollut TUPAS-pankkitunnistusprotokolla ei enää 1.10.2019 alkaen täytä Liikenne- ja viestintäviraston vahvan sähköisen tunnistautumisen vaatimuksia.

Olemme tästä syystä siirtymässä uuteen, turvallisempaan tunnistautumispalveluun. Jatkossa tunnistautuminen asiointipalveluun ja Lomitusnettiin tapahtuu Suomi.fi-tunnistuksen kautta. Suomi.fi-tunnistus on julkishallinnon asiointipalveluiden yhteinen tunnistuspalvelu, joka on käytössä valtion ja kuntien sähköisissä asiointipalveluissa.

Uuteen tunnistuspalveluun siirtyminen aiheuttaa katkon asiointipalvelun ja Lomitusnetin käyttöön
Siirtyminen uuteen tunnistautumispalveluun aiheuttaa katkon pankkitunnistautumisen takana oleviin palveluihimme. Käyttökatko asiointipalvelussa ja Lomitusnetissä alkaa 1.10. Katkon arvioitu pituus on noin kaksi päivää. Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa häiriötä.

Lisätietoja
Melan tietohallintopäällikkö Arja Raatikainen, puh. 029 435 2321

18.10.2019KT:n pienkirje, lomitustoimen paikallisyksiköille
07.10.2019Jäsentilaisuus Sotkamossa to 17.10
01.10.2019Lomitusnetissä käyttökatko 1.10. alkaen
25.09.2019Kevätkokous pidetään laivaristeilyn ohessa 5.5.2020
05.09.2019Varaa majoitus syyskokoukseen 16.9 mennessä
30.08.2019Muistathan, että sinulla on matkavakuutus!
26.08.2019Enemmän irti jytystä
13.08.2019Jos haluat pelastaa maapallon, syö suomalaista lihaa
01.08.2019Tuettuja lomia
29.07.2019Syyskokous 5.10.2019 Saarijärvellä

Siirry arkistoon »