Lomitusnetissä käyttökatko 1.10. alkaen

01.10.2019

Asiointipalvelussa ja Lomitusnetissä käyttökatko 1.10. alkaen

Melan asiointipalvelun ja Lomitusnetin kirjautumisessa käytössä ollut TUPAS-pankkitunnistusprotokolla ei enää 1.10.2019 alkaen täytä Liikenne- ja viestintäviraston vahvan sähköisen tunnistautumisen vaatimuksia.

Olemme tästä syystä siirtymässä uuteen, turvallisempaan tunnistautumispalveluun. Jatkossa tunnistautuminen asiointipalveluun ja Lomitusnettiin tapahtuu Suomi.fi-tunnistuksen kautta. Suomi.fi-tunnistus on julkishallinnon asiointipalveluiden yhteinen tunnistuspalvelu, joka on käytössä valtion ja kuntien sähköisissä asiointipalveluissa.

Uuteen tunnistuspalveluun siirtyminen aiheuttaa katkon asiointipalvelun ja Lomitusnetin käyttöön
Siirtyminen uuteen tunnistautumispalveluun aiheuttaa katkon pankkitunnistautumisen takana oleviin palveluihimme. Käyttökatko asiointipalvelussa ja Lomitusnetissä alkaa 1.10. Katkon arvioitu pituus on noin kaksi päivää. Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa häiriötä.

Lisätietoja
Melan tietohallintopäällikkö Arja Raatikainen, puh. 029 435 2321

27.01.2020Suojavaatteiden pesurahaan korotus
24.01.2020Lomituslainsäädännön seminaari
16.01.2020Maatalouslomittaja-lehti ilmestyy helmikuun alussa
15.01.2020Matkakustannusten korvaukset 2020
09.01.2020Mela haluaa suurempia yksiköitä
08.01.2020Talvipäivät Tahkolla
07.01.2020Lomarahan vaihtaminen vapaaksi vai lomautus?
23.12.2019Paista kinkku jäisenä!
19.12.2019Osa-aikaisen työntekijän ylityökynnys
18.12.2019Huomio ylityö arkipyhäjaksolla/viikolla

Siirry arkistoon »